2020年3月3日 星期二

無聊

唔知有無人會睇,但想抒發下最近既感受,
最近一直自我隔離,無聊到極點,
突然想突擊檢查下男朋友有無再搵S,
如果佢再背叛我一次就即刻分手。
拍拖太耐,感情變淡,關係疏離,
連上次上床係幾時都忘記了,
大家都習慣各自解決性需要,
有時候的確只有自己先最了解自己的身體。

一齊咁耐佢一直保留,唔肯退某個SM群組,
我一直都覺得有D唔開心,或者係精神潔癖吧,
怕佢有日又身痕,但最近Kross迷上睇GV,
又開始有好似D理解佢既心態,
其實有時FF下都無壞既,可能。

喺愛情面前,人好容易變得卑微,
Kross最討厭人已讀不回同潛水,
已經多次發生喺佢身上,
果然,男人真係犯賤,對佢好D都唔得,
等我諗下下次做D咩䞾騭下佢先。


9 則留言:

  1. 無上床關係始終唔好
    係佢唔肯定你唔肯?

    回覆刪除
  2. 好耐無見喇,真係好開心又見到你吖~

    回覆刪除
  3. 不如搵個S然後睇住佢玩

    回覆刪除
  4. if there is no trust between a couple, its hard to keep it on

    回覆刪除
  5. 有時要俾D位男人透下氣嘅。佢冇出軌,你又唔係真係好接受唔到嘅,可能就由佢好D

    回覆刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 有呀,有留意你的blog,歡迎重出江湖。

    回覆刪除
  8. 你好,KROSS小姐,我係澳門既男M,算有過少少經驗,同妳一樣好在乎主奴之間微妙的感覺,睇完你BLOG入邊咁多篇文章後,想真正咁同妳傾下計,唔知我有冇咁既機會去認識妳呢? 等待妳的答覆

    回覆刪除