2014年10月13日 星期一

Mistress KDI


第一次開始做女S應該係十九歲既事
一開始打算一主一奴制
結果比一個男奴玩弄於股掌之中
被出賣被背叛
發現自己不能好好當S,會太泥足深陷
結果無玩一段時間
然後再開post搵男奴就調高要求,亦開始一主多奴
要奴打日記,報告,請安,將身心完全奉獻
果陣放晒所有心去奴們身上,花好多心機時間
佢地亦無背叛過我,感覺真係好似多左隻忠犬
到後期開始嘗試散調
遇上認真投入追求肉體感覺既M
我開始發現自己偏愛心靈調教
調教到一男人人對自己唯命是從
完全掌控對方身心
果種感覺高高在上同有成就感既感覺
一個普通廿零歲既女仔根本無可能明白同體會

以S黎講,Kross未必係一個成功既S
因為我非常討厭人地觸碰同接近
如果偏向肉體調教既M唔會鍾意我
我亦唔會摟同錫自己既M
因為我有界線去厘清SM同男女朋友關係
但係鍾意心靈調教,想被完全擁有既M就會受我呢一套

其實我絕對唔係一個變態,對虐待人同睇人下賤無感覺
我鍾意SM係因為SM可以滿足我既佔有慾
有時候無論我講幾任性幾不可能既說話
我既奴都會盡能力去做去令我滿意
果種成功感真係好正

其實做奴對於Kross黎論有無可能?
唔係無既,但因為童年經歷,我絕對唔接受被打
亦唔願意成為人地既洩慾工具
要收伏我令我心服口服
必須比我感到對方有認真關心我,有心開發我
令討厭被接觸既我愛上主人既接觸,崇拜主人
最重要既一點係主人唔可以棄養同背叛我
要搵到一個咁既S幾乎係無可能既事
所以對於各大S曾經既建議,我一一心領了

玩SM真係可以學到好多寶貴既相處之道
如果可以將SM學到既野都應用喺男女朋友身上
應該無往而不利





1 則留言:

  1. hi..我是HKBDSMC FORUM的會員,我也已SEND PM和EMAIL, 可以聊1下嗎?

    回覆刪除